FAQ
VRAGEN?
Je mag natuurlijk altijd contact opnemen! Je kunt ons bellen op 0570-542600, mailen naar [email protected] of een berichtje sturen via onze Facebookpagina
CONTACTFORMULIER
FREQUENTLY ASKED QUESTIONS
Ik ben mijn identiteitsbewijs kwijt, wat nu?

Ben je je originele identiteitsbewijs kwijt geraakt? Vanwege de fraudegevoeligheid is alléén een foto of kopie van je ID-bewijs niet voldoende om je aan de deur te legitimeren. Zorg dat je door middel van een aantal andere pasjes, zoals een zorgpas, schoolpas of OV-chipkaart kunt aantonen dat jij het bent. Dus; een combinatie van foto, naam en geboortedatum. Er moet voor ons geen twijfel zijn dat je oud genoeg bent om Boode te mogen betreden en/of alcohol te mogen nuttigen.

Ik kan op de heenweg niet met de bus naar Boode komen, maar wil wel op de terugweg mee. Kan dat?

Geen probleem! Je kunt gewoon een busticket bestellen en de heenweg overslaan. Geef wanneer je bij Boode komt bij de kassa aan dat je met de bus mee terug moet. Je kunt dan je ticket inleveren en krijgt een stempel voor de terugweg. Het is belangrijk dat je wel gewoon een online ticket koopt, zodat de plaats voor je wordt gereserveerd. De kosten blijven gelijk.


Hoe laat gaat de bus terug?

Bussen vertrekken sinds begin 2017 om 1:15 uur bij Boode. Zorg dat je op tijd bij de bus bent!